Linia de suport

Punem la dispozitie sfaturi confidentiale si independente angajatilor care sunt nesiguri daca si cum sa sesizeze o problema de interes public.

Consultanta pe care o oferim este:

CONFIDENTIALA

I

nformatia pe care ne-o oferiti va ramane complet confidentiala. Nu vom divulga nici o informatie oferita de beneficiar fara acordul explicit al acestuia.

IN INTERESUL PUBLIC

P

roblemele la care oferim consiliere de obicei sunt cele care pun in pericol interesele si buna-starea altora; acestea pot include frauda, abuzul (mai ales in sistemul de sanatate), riscurile la care sunt supusi consumatorii si incalcari flagrante ale reglementarilor. Nu va putem oferi consultanta directa in ceea ce priveste aspecte legate de munca in mediu privat, precum dispute contractuale, discriminare sau hartuire, dar va putem directiona spre o alta organizatie care va poate ajuta. Apasati aici pentru linkurile la alte site-uri si asociatii v-ar putea ajuta.

PRACTICA

C

onsultanta noastra va consta in recomandarea unor pasi concreti pe care sa ii puteti urma ca sa sesizati neregula observata angajatorului dumneavoastra. Credem ca astfel de sesizari dau cele mai bune rezultatele si arata grija adevarata pentru buna-starea celorlalti atunci cand sunt facute deschis si nu anonime. Suntem de parere ca daca sesizati neregula intr-un mod constructiv, o organizatie profesionista va fi in stare sa adreseze neregula si sa o solutioneze rapid si eficient. Noi va vom acorda sfaturi cat mai practice si uitle in orice etapa doriti sa ne contactati, dar cu cat suntem contactati mai devreme in procesul de whistleblowing cu atat va putem ajuta ca sesizarea dvs. sa fie primita si adresata cu succes.

PERSONALIZATA

I

ncercam ca fiecare sfat pe care il dam sa fie adaptat si individualizat la situatia dumneavoastra specifica. Din acest motiv este important sa fiti cat mai deschis si franc cu noi avand in vedere ca sfaturile pe care vi le oferim se bazeaza pe informatia procurata de dumneavoastra. S-ar putea sa va punem diverse intrebari care sa ne ajute sa intelegem intreaga perspectiva. Va rugam sa le cititi inainte sa ne contactati ca sa va faceti o idee despre informatiile pe care vi le vom cere. Daca nu ne spuneti toate faptele relevante, atunci sfaturile noastre s-ar putea sa nu aiba rezultatul scontat.

CLARA SI CONSECVENTA

C

and ne veti suna sa ne cereti indrumarea, vom pastra un istoric cu punctele cheie si sfaturile pe care vi le-am oferit. Si atunci cand e posibil, ne asiguram ca veti vorbi cu aceeasi persoana. Ne vom asigura ca ati inteles sfatul pe care vi l-am dat si ca va sunt clari pasii urmatori pe care puteti sa ii faceti. Unul din acestea ar putea insemna ca dvs. sa ne contactati cu informatii suplimentare sau noi sa va contactam cu sfaturi ulterioare. Daca subiectul cu care ne contactati nu cade sub incidenta noastra va vom referi la instantele potrivite acolo unde este posibil.

RECOMANDATA

D

esfasuram constant sesiuni de feedback cu cei ce ne-au contactat. Monitorizam satisfactia si calitatea sfaturilor oferite. Rezultatele sesiunilor de feedback pot fi citite in rapoartele periodice si feedback-urile personale pe care le puteti vizualiza mai jos. Daca vreti sa ne multumiti sau sa ne spuneti cum putem imbunatati serviciul va rugam scrieti-ne la contact@interespublic.org.ro De asemenea primim cu bucurie donatii individuale sau de la organizatii care apreciaza ceea ce facem si doresc sa sustina linia de consiliere pentru ca sfaturile noastre sa ii ajute pe altii.

Informatie in Interesul Public este o organizatie non-profit

Vrem ca in curand sa putem oferi consultanta prin telefon, dar pentru asta avem nevoie de ajutorul tau.